Ma, je vraga! Sigurno je tiskarska greška. Bit će da se radi o omotnom,
salvetnom ili rižinom papiru. Sad je i tako decoupage u modi pa bi baš bilo
zgodno da te lice mladog Harrya gleda iz prazne zdjele i potiče da magijom
stvoriš pristojan ručak i novce za otplatu kredita. Ali, čini se da ipak nije
greška. I on je, kaže, čuo da će mu "lice osvanuti na toaletnom papiru“.
Istina, papir je namijenjen azijskom tržištu, pa mu njime bar neće susjedi
mahati preko dvorišta ili, ne daj bože, fanovi na ulici.
E, sad, ne znam kakav odnos Azijci imaju prema svojoj probavi, tjelesnim
izlučevinama i otvorima (možda je to za nas samo fiziološka potreba, dok za
njih ima neko šire i dublje značenje), ali sasvim je razumljivo zašto mladi
Britanac Radcliffe nije oduševljen ovom reklamom posljednje epizode filmske
sapunice o čarobnjaku Harry Potteru. Prema njegovoj izjavi, manje bi ga
pogodilo da mu se lice (kao i zvijezdama filma Američka pita) pojavilo na kondomima, ali misli da to "ne bi bilo
primjereno“, jer se ovdje radi o sadržaju za djecu i one koji se osjećaju kao
djeca.
I tako je jadan – umjesto da s užitkom mašta kako njegovo lice ulazi u
milijune sladostrašćem otvorenih ženskih rajskih vrata – prisiljen zamišljati
kako se njegovo lice koristi za brisanje milijuna azijskih stražnjica. Pa, baš
strašno! I definitivno više blam nego glam.
Ne bi se reklo da je neka kvalitetna reklama,
ali je svakako zabavna. I kakva god da je, postići će svoj cilj: osigurati veći doseg slave mladog
Radcliffea-čarobnjaka, a time i veću zaradu filma i branda Harry Potter
(procijenjenog na 15 milijardi dolara),
koji fanove opskrbljuje serijom sličnih maštovitih proizvoda s likovima
njihovim omiljenih junaka. To će, vjerujem, umanjiti trenutnu ojađenost mladog
glumca jer je i on postao milioner dijelom zahvaljujući upravo tim i takvim
proizvodima.
Uostalom, tko zna koliko će taj toaletni papir, makar se radilo o
komadičku s kojeg viri malo zamućeno oko čarobnjaka, vrijediti na nekoj aukciji
za pedeset godina. Možda bi i Radcliffe trebao spremiti u ormar koju rolu tog
papira, da se nađe – za svaki slučaj.
A sada je dobio izvrsnu priliku da – ukoliko do sada još nije – nauči
zlatno pravilo show businessa: ako želiš biti slavan, svaka je reklama dobrodošla,
pa ma kako neukusna bila.
Nema komentara:
Objavi komentar