14. velj 2012.

Lice Daniela Radcliffea na toaletnom papiru


Ma, je vraga! Sigurno je tiskarska greška. Bit će da se radi o omotnom, salvetnom ili rižinom papiru. Sad je i tako decoupage u modi pa bi baš bilo zgodno da te lice mladog Harrya gleda iz prazne zdjele i potiče da magijom stvoriš pristojan ručak i novce za otplatu kredita. Ali, čini se da ipak nije greška. I on je, kaže, čuo da će mu "lice osvanuti na toaletnom papiru“. Istina, papir je namijenjen azijskom tržištu, pa mu njime bar neće susjedi mahati preko dvorišta ili, ne daj bože, fanovi na ulici.

E, sad, ne znam kakav odnos Azijci imaju prema svojoj probavi, tjelesnim izlučevinama i otvorima (možda je to za nas samo fiziološka potreba, dok za njih ima neko šire i dublje značenje), ali sasvim je razumljivo zašto mladi Britanac Radcliffe nije oduševljen ovom reklamom posljednje epizode filmske sapunice o čarobnjaku Harry Potteru. Prema njegovoj izjavi, manje bi ga pogodilo da mu se lice (kao i zvijezdama filma Američka pita) pojavilo na kondomima, ali misli da to "ne bi bilo primjereno“, jer se ovdje radi o sadržaju za djecu i one koji se osjećaju kao djeca.
I tako je jadan – umjesto da s užitkom mašta kako njegovo lice ulazi u milijune sladostrašćem otvorenih ženskih rajskih vrata – prisiljen zamišljati kako se njegovo lice koristi za brisanje milijuna azijskih stražnjica. Pa, baš strašno! I definitivno više blam nego glam.

Ne bi se reklo da je neka kvalitetna reklama, ali je svakako zabavna. I kakva god da je, postići će svoj cilj: osigurati veći doseg slave mladog Radcliffea-čarobnjaka, a time i veću zaradu filma i branda Harry Potter (procijenjenog na 15 milijardi dolara), koji fanove opskrbljuje serijom sličnih maštovitih proizvoda s likovima njihovim omiljenih junaka. To će, vjerujem, umanjiti trenutnu ojađenost mladog glumca jer je i on postao milioner dijelom zahvaljujući upravo tim i takvim proizvodima.

Uostalom, tko zna koliko će taj toaletni papir, makar se radilo o komadičku s kojeg viri malo zamućeno oko čarobnjaka, vrijediti na nekoj aukciji za pedeset godina. Možda bi i Radcliffe trebao spremiti u ormar koju rolu tog papira, da se nađe – za svaki slučaj.
A sada je dobio izvrsnu priliku da – ukoliko do sada još nije – nauči zlatno pravilo show businessa: ako želiš biti slavan, svaka je reklama dobrodošla, pa ma kako neukusna bila.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...