Kim
Kardashian ponovo je zasjala na Internetu zahvaljujući fotografijama za koje se
tvrdi da potječu od nove home made
snimke seksa. Još se ne zna pouzdano je li to autentična Kim ili neka kopija
nje, ali val interesa definitivno se dignuo.
Kim se u
svijet slavnih vinula po principu creatio
ex nihilo (nastanak iz ničega). Za nju se nije znalo (osim da je
prijateljica Paris Hilton) dok nije snimila porno video s tadašnjim dečkom R&B
pjevačem Ray J-om. Kad je u veljači 2007. video "procurio“ na Internet,
Kim je preko noći postala senzacija. I od tada je sveprisutna u medijima pod
raznim nazivima: starleta, sponzoruša, Playboyeva zečica, reality zvijezda i
sl.
Što ona
točno radi, teško je reći. Moglo bi se čak ustvrditi da – osim odličnog umijeća
poziranja i glumatanja u obiteljskom reality
showu (nisko-budžetne produkcije i isto takve razine pameti) – nema
nikakvog talenta. Ali, baš obrnuto: žena je iznimno talentirana. I to upravo u
umijeću kako sebe dovesti i održati u središtu pažnje javnosti i tako zgrtati
gomile para – ne radeći zapravo ništa.
Čim tračnice slave malo zaškripe, Kim ih brzo podmaže
nekom dobro smišljenom samo-reklamom. Najpoznatiji takav poduhvat (osim porno
videa) je njen brak iz 2011. (bit će ih sigurno još pa je dobro odmah staviti
specifičnu oznaku). "Super-tajno vjenčanje“ s košarkašem NBA lige Krisom
Humphriesom "spontano“ se pretvorilo u medijski spektakl koji je sretnom paru
donio zaradu od oko 18 milijuna dolara (ekskluzivna prava na fotografije
vjenčanja prodana su magazinu People za 2,5 milijuna dolara a najveću zaradu
priskrbio je detaljni TV spektakl "Kimino bajkovito vjenčanje: Pravi
Kardashian trenutak".)
Premda se,
kako je poslije rekla, nadala "da će taj brak trajati zauvijek“, Kim je
„nakon pomnog razmišljanja“ podnijela zahtjev za razvod nakon samo 72 dana, i
to zbog "nepomirljivih razlika“ (sreća što je predbračnim ugovorom instinktivno
zaštitila svoju imovinu).
To nije
najkraći holivudski brak (Carmen Electra i Dennis Rodman razveli su se nakon 6
dana, Britney Spears i Jason Alexander nakon 55 sati, a Rudolph Valentino i
Jean Acker nakon samo 6 sati) – ali je svakako najspektakularniji.
Međutim, ni
javnost nije tako blesava kao što se čini, pa je uskoro zaključeno da je taj
brak bio marketinška farsa, tj. lažan i isplaniran samo u svrhe usisavanja medijske
pažnje, promoviranja obiteljskog Kardashian branda i zgrtanja novaca.
To je
bacilo nemalu sjenu na popularnost Kim Kardashian. No ona se ne da zbuniti. Što
može biti bolji mamac za ponovno privlačenje pažnje nego iscuriti u javnost na
novom porno uratku "Orgazmom do slave“, 2 dio?
Mnoge
slavne osobe koriste svoje seksualne atribute u propagandne svrhe. Među
poznatijim primjerima su: Janet Jackson kojoj je na finalu Super Bowla 2004.
godine slučajno ispala gola sisa; Katy Perry koja je na dobrotvornom koncertu u
Kanadi 2008. ponovila isti štos "neprilika s odjećom“; Robbie Williams koji
je za vrijeme koncerta u Dublinu 2011. publici nakratko pokazao svoju muškost; a
može se spomenuti čak i Zac Efron kojemu je nedavno na premijeri novog filma, crtića The Lorax, iz džepa ispao kondom na crveni
tepih, premda vjerojatno više zbog nespretnosti nego proračunatosti.
Ali svi oni
su male bebe prema Kim Kardashian. Žena naprosto zna svoj posao: želiš li biti
"in“, treba staviti "out“ sve što imaš.
I uopće
nije bitno je li novi porno uradak autentičan
ili ne. On je postigao svoj cilj (doći u središte pažnje) i potvrdio da je za
opstanak u svijetu slavnih doista potreban neki talent.
Ne mogu vjerovati da si s liste slavnih koji koriste svoje seksualne atribute u propagandne (da ne velim promotivne) svrhe ispustila Let 3! Pa ako oni nisu iskreni i iskreno zavrijedili da ih se spomene, onda stvarno...
OdgovoriIzbriši:-)